STROKOVNO UGODNO MODNO

Your Cart Details

Cart

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Lastnik spletne trgovine optika-podgorsek.si je Optika Podgoršek, Jurij Podgoršek s.p. Šaleška cesta 16, 3320 Velenje.
S spletno trgovino optika-podgorsek.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Optika Podgoršek, Jurij
Podgoršek s.p. (v nadaljevanju kot »Prodajalec«).
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske
pošte, ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca,
uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe
spletne trgovine.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini optika-podgorsek.si kadarkoli in brez
vnaprejšnjega obvestila.
Vse spremembe so zavezujoče za kupca, zato vam priporočamo, da redno berete Splošne pogoje poslovanja.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
podatki o identiteti prodajalca (podjetje in sedež podjetja ter številka registra, kjer je podjetje vpisano),
kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov
elektronske pošte, telefon ipd.),
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami
in garancijami,
informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine,
način in pogoji dostave izdelkov, predvsem kraj in rok dostave,
informacije o načinu plačila,
podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Za izdelke, ki niso na zalogi velja
rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem
roku. Uporabnik prevzame naročene izdelke po poštnem povzetju ali osebnem prevzemu v eni izmed poslovalnic
OPTIKE PODGORŠEK.
Dostavo naročenih izdelkov dobavlja naš pogodbeni partner. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta
Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil
bolj učinkovito.

Strošek poštnine: 2,99 EUR
Vsa naročila opravljena do 12. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi).
Da je naročilo opravljeno, se smatra, ko kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je vaše naročilo potrjeno.
Čas dostave je od ponedeljka do petka in ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. Dostava se vrši v dopoldanskih
urah. V primeru, da ste v času dostave odsotni in dostava ni uspešna, vam dostavna služba pusti obvestilo.
Spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen čas dostave.
Osebni prevzem je možen v OPTIKA PODGORŠEK, Cankarjeva ulica 6c, 2000 Maribor ali v OPTIKA
PODGORŠEK, Šaleška cesta 16, 3320 Velenje.
V primeru osebnega prevzema v poslovalnici, je potrebno plačati po predračunu.
Kupec je naročene izdelke dolžan prevzeti na način lokacije in način plačila določen v teh pogojih.

Načini plačila
V spletni trgovini optika-podgoršek.si lahko plačate z naslednjimi načini plačila:
– plačilo blaga po povzetju z gotovino
– plačilo blaga po predračunu
– plačilo blaga s kreditno kartico
Način plačila in dostave si izberete v procesu nakupa.
Plačilo po povzetju
Po izbiri načina “plačilo po povzetju” in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila,
nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavljavcu ob prevzemu v
gotovini.
Plačilo po predračunu
Pri izbiri plačila po predračunu boste po elektronski pošti za naročeno blago prejeli predračun. Ko bo plačilo vidno
na transakcijskem računu prodajalca, sledi dobava blaga v dogovorjenem roku.
Plačilo s kreditnimi karticami
Plačilo s kreditnimi karticami predstavlja enostaven, predvsem pa varen način plačevanja naročil preko spleta.
Številka vaše kreditne kartice nam kot prodajalcu ni znana. Pri plačevanju lahko uporabljate Viso ali Mastercard.

Cene
V spletni trgovini optika-podgorsek.si so vse cene navedene v EUR in imajo vključen DDV (ponudnik je zavezanec
za plačilo davka na dodano vrednost).
Vse cene v spletni trgovini veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
V trenutku oddaje naročila veljajo cene, ki so navedene ob izdelku. Pri opisih izdelkov in cen lahko pride do napak.
Vse akcijske cene in ponudbe veljajo do roka, navedenega ob sami akcijski ponudbi. Cene, navedene na spletni
strani, ne vključujejo stroškov pakiranja in poštnine. Lastnik spletne trgovine optika-podgoršek.si, si pridružuje
pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

Odgovornost
Optika Podgoršek, Jurij Podgoršek s.p ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani
optika-podgorsek.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih
strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh optika-
podgorsek.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene

odškodninske ali druge odgovornosti. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je
potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do
fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka v pošiljki ali če pošiljka kaže znake
odprtja pošiljke. V navedenih primerih mora kupec sprožiti reklamacijo pri Pošta Slovenije in sicer 3 mesece po
oddaji paketa. Oziroma takoj ob vročitvi pošiljke oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso vidne v 30 dneh od vročitve.
Reklamacija mora biti na Pošti Slovenije v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke na katero se
reklamacija nanaša, datum izročitve kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. Kupec lahko
vloži ugovor zoper odločitev in ravnanje Pošti Slovenije v zvezi z dostopom do storitev ali izvajanjem storitev, ki ga
lahko vloži pri Pošti Slovenije v 30 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje Pošte
Slovenije.

Stvarna napaka
Stvarna napaka je kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana,
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvesti.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. Potrošnik nas mora o morebitni stvarni
napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku – v dveh mesecih
od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu artikla bomo bodisi:
odpravili napako na artiklu,
povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom,
povrnili celotni plačani znesek.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar
izročena.
Če je predmet pogodbe med ponudnikom in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki
se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v
času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Postopek nakupa – sklenitev pogodbe med prodajalcem in kupcem
Izvedba naročila
Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite željeno količino ter potrdite s klikom na “V košarico". V nakupovalni
košarici lahko vidite artikle, ki ste jih izbrali.
Sistem vas bo nato s klikom na “Zaključi nakup" preusmeril na naslednji korak, zaključiti nakup kot gost oziroma
potrditi vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete
vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na “Naprej".
Nato so navedeni stroški dostave. Tukaj potrdite s klikom “Naprej", kjer vas preusmeri na načine plačila.
Izbirate lahko med načinom plačila “po prevzemu", “kreditna kartica" ali osebni prevzem v poslovalnici Optike
Podgoršek.
S klikom “Naprej" vas preusmeri do pregleda naročila, kjer lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, naveden pa je

tudi seštevek cene artikla in stroškov dostave.
S klikom na “Zaključi naročilo" je bilo vaše naročilo dokončno oddano. Na vaš e-mail naslov bo poslano potrditveno
sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite nas kontaktirajte na
maribor@optika-podgorsek.si, kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.
Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti maribor@optika-podgorsek.si.
Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.
Menjava ali vračilo blaga
Kupec ima pravico do menjave/vračila kupljenega blaga v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa. Razlog
reklamacije sporoči na naslov maribor@optika-podgorsek.si. Stroške vračila krije kupec. Blago mora biti vrnjeno
nerabljeno in nepoškodovano ter zapakirano v originalni embalaži, v nasprotnem primeru pošiljatelj blaga ne more
zamenjati. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino.
Napotki za vračilo blaga: Pri spletnem nakupu si kupec izdelkov ne more fizično ogledati, zato prodajalec kupcu
omogoča možnost vračila blaga (odstop od kupoprodajne pogodbe).
Tu je kratek seznam, na kaj mora biti kupec pozoren pri nakupu preko spleta:
kupec naj previdno odpre embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričan, da
je izdelek ustrezen (kupec ne sme odstranjevati etiket),
v primeru, da se kupec odloči za menjavo/vračilo izdelka, ga v času, ki ga ima na voljo, da ga vrne
prodajalcu, ne sme uporabljati,
vidne sledi uporabe niso primerne za vračilo
Možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe je namenjena temu, da kupec lahko izdelek odpre, pregleda in če mu
ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja napačna, odstopi od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan; v tem primeru mora kupec izdelek reklamirati.
Vračilo poškodovane pošiljke: Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan, v njem
manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V kolikor vam je
paket dostavil Pošta Slovenije, to stori tako, v roku 3 mesecev po oddaji paketa oziroma takoj ob vročitvi pošiljke
oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso takoj vidne v 30 dneh od vročitve. Reklamacija mora biti na Pošti Slovenije
vložena v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke, na katero se reklamacija nanaša, datum izročitve
paketu kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. Kupec lahko vloži ugovor zoper odločitev
ali ravnanje Pošti Slovenije v zvezi z dostopom do storitev ali izvajanjem storitev, ki ga lahko vloži pri Pošti
Slovenije v roku 30 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje Pošte Slovenije.
Če kupec v roku štirinajstih (14) dni, pisno na elektronski naslov maribor@optika-podgorsek.si ne sporoči, da je
prejel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je
prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.
Vračilo kupnine:
V primeru vračila blaga se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom ali z vračilom
kupnine.
Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu
od pogodbe.
Ponudnik kupcu vrne kupnino na njegov transakcijski (osebni) račun, ki ga kupec sporoči v obvestilu o vračilu
blaga. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Koriščeni darilni bon prodajalec
vrne v obliki dobropisa.
Obveznost kupca pri menjavi/vračilu blaga je, da k vrnjenemu izdelku priloži kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: OPTIKA PODGORŠEK, JURIJ PODGORŠEK S.P., CANKARJEVA ULICA
6C, 2000 MARIBOR
Za vsa dodatna vprašanja kupca vabimo, da nam piše na maribor@optika-podgorsek.si

Shranjevanje pogodb

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko
sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu
izdamo račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.
Pogodba v obliki elektronskega naročila, ki jo skleneta ponudnik in kupec je v obliki nakupnega naročila v
elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu so kopije pogodb dostopne na željo
kupca. Željeno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-mail naslov ali v tiskani obliki na
kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na: maribor@optika-podgorsek.si. Pogodba je sklenjena v slovenskem
jeziku.

Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo podatke kupcev pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem
ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina
optika-podgorsek.si skrbi za varnost osebnih podatkov kupcev in jih uporablja le za nameravano rabo. Podatki
kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino optika-podgorsek.si je nujen in izključno potreben samo
za pravilno izvajanje storitev ‘optika-podgorsek.si’. ‘optika-podgorsek.si’ ali njegov upravitelj ne bo nikoli
posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z Vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo
nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo
o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Reklamna sporočila
Reklamna sporočila boste prejemali, če boste po elektronski pošti ali ob naročilu izrazili željo ali pa se boste prek
spletne trgovine prijavili na elektronsko obveščanje. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno
obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Prodajalec se obvezuje, da e-naslova
uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Prodajalec se zaveže, da bo spoštoval željo
kupca, da ne prejema reklamnih sporočil.
Pritožbe in spori
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in
določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se
odda prek e-poštnega naslova maribor@optika-podgorsek.si ali na telefonsko številko +386 40 853 170. Postopek
obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga
vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar
zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri
reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za
vse spore pristojno sodišče v Velenju .
Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Politika zasebnosti
OPTIKA PODGORŠEK, Jurij Podgoršek s.p. (v nadaljevanju Optika Podgoršek) spoštuje pomen varstva osebnih
podatkov, zato z vašimi podatki, pridobljenimi v okviru spletne trgovine/strani www.hisabudja.si ravna skladno s
Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Vaše osebne podatke zbiramo le z vašo izrecno privolitvijo prek spletnih ali pisnih virov. Podatki, ki jih za namen
obveščanja lahko hranimo so:
ime in priimek,

naslov,
kontaktni podatki (npr. spletni naslov, telefonska številka),
naziv podjetja in pogoji sodelovanja (za B2B partnerje),
nakupne navade.
V interesu učinkovitega sodelovanja in spoštovanja zakonodaje vam zagotavljamo pravico do:
dostopa do osebnih podatkov (pregleda),
popravka/dopolnitve osebnih podatkov,
omejitve obdelave osebnih podatkov,
prenosljivosti osebnih podatkov,
izbrisa osebnih podatkov (“pravica do pozabe"),
ugovora.

Zbrani podatki bodo uporabljeni izključno v namene, za katere so bili zbrani oz. ste jih posredovali kupci ter za
izboljšanje uporabe spletnega mesta. Optika Podgoršek spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost
uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kršitvami in zlorabami.
Osebnih podatkov in kontaktnih informacij Optika Podgoršek ne bo uporabljala v druge namene ter jih brez
izrecnega dovoljenja uporabnika spletnega mesta ne bo razkrila tretjim osebam, razen v primeru, ko to določa
zakon. V okviru zakonskih pristojnosti bo osebne podatke kupca morala razkriti ponudnikom poštnih/odpremnih
storitev, storitev informacijske tehnologije (vzdrževanje, servisiranje in gostovanje programske opreme),
administratorju in skrbniku spletne strani, skrbniku knjigovodskih storitev.
Osebni podatki kupcev se shranjujejo v bazi podatkov Optike Podgoršek, razen podatkov o plačilnih karticah.
Vsi podatki, ki jih posreduje kupec, bodo izključno v hrambi prodajalca ter varovani v skladu z zakonodajo, ki
opredeljuje varstvo osebnih podatkov. Uporabljeni bodo samo s kupčevim privoljenjem in tako, da bo prodajalec
lahko zagotovil nemoten proces spletnega nakupa. Na željo kupca se bodo uporabili tudi za posredovanje obvestil, ponudb, novosti, dogodkov, tržnih/oglasnih vsebin, nagradnih iger, splošnih informacij podjetja.
Za vse dodatne informacije, spremembe, preklic ali vprašanja glede uporabe in varovanja osebnih podatkov vas prosimo, da nas kontaktirate na elektronski naslov maribor@optika-podgorsek.si